Powered by Invision Power Board


Pages: (7) 1 [2] 3 4 ... Last »  ( Go to first unread post ) Reply to this topicStart new topic

> Surat Untuk Sayang
Sayang Selasih
Posted: Jun 1 2012, 12:40 PM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2337
Member No.: 201
Joined: 16-April 12
Teratakian Heroin Female



sayangku comel...Walaikummusalam

angin menyapa juga seolah2 tahu ada seseorg bersedih pasal diri dear... dear sihat saja comel... seperti biasa... ye dear masih sibuk berkeja syif lagi... kesibukkan dear membataskan perhatian dear buat comel....yg pasti comel dlm ingatan dear syg... tak pernah pudar....

comel ku....
maaf kan dear.... mohon lafaz dr dear buat pertama kalinya... membiarkan comel meniti hari2 sendirian tnp teman...tnp berita..tnp sebarang kata...dan paling kejam tanpa sebarang jawapan.....dear tahu ...dear membiarkan comel sendirian dan asyik kerap meminta comel setia & menunggu dear...dear akui comel seorg yg setia..penyabar dan masih menaruh harapan pada cinta kita.... byk sudah air mata comel mengalir buat dear...arghhhhhhhh!!! terasa kejamnya dear ini... mmg kejam...

ketahuilah comel .....
dear masih cintakan comel....masih mermerlukan comel dlm hidup dear.... comel la kwn dan juga kekasih setia buat dear.... comel tak pernah jemu menunggu dan terus menunggu dear.... dear akui...dear lalai dgn semua ini... ikut suka dear bila waktu nk hubungi comel...dear cari ... waktu hilang...dear suka menyepikan diri.... msg comel hari2 dear buat tak endah... kalau senang baru dear balas.... kejam kan dear ni comel....hilangkan diri tanpa khabar berita.... alasan dear sibuk berkerja....itu saja laa...

comel...
dear masih sayangkan comel...dear akui salah dear....jarang dtg bersua muka.... janji dear tak tepati...hari2 comel call dear....dear tak jawap.....dear tak sampai hati nk berterus terang dengan comel....takut comel berkecil hati....dear tak nk lukakan hati insan yg istimewa bg dear...insan yg setia menanti...tp dear yg kejam!!! dear tamak comel...bagaimana yer harus dear berterus terang pada comel.... maafkan dear comel....dear tak nk kehilangan comel....dear nk comel jd penyeri hidup dear...apalah guna nya melihat pelangi yg indah kalau kita tak tahu hargainya .... serupa dgn comel...arghhhhh comel..... maafkan dear............

comel.....
dalam menyemai cinta kita...dear akui ....comel serorg yg setia...menanti si teruna yg entah kemana....comel ibarat LAILA yg setia pada MAJNUN nya....tp dear bkn MAJNUN!!! dear tak setia sepertinya comel....inikah yg dear terima...ye!!! dear patut terima segalanya diatas perbuatan dear sendiri....saat cinta kita mekar.. dear di datangi dugaan melanda....datangnya kekasih lama menuntut rayuan janji utk kembali ke sisi....yg mana harus dear terima...ye dear akui sayangkan dia...cinta lama dear...tp kami terpisah dek kerana mengikut haluan rasa marah di hati... tak pernah minta kata putus secara rasmi...masing2 hilangkan diri sekian lamanya... hingga hadirnya comel pd hidup dear...melupakan semua kisah silam dear dgn nya... kini dia hadir..cinta yg pernah tertumpah buatnya kembali mekar....tp dear tak berjanji apa2 pdnya....sb dear.. ada comel di hati....tp dear kalah comel....dear akui msh syg padanya...cuma tak terlafaz di bibir ini buat nya....sb itu comel dear abaikan....menagih kasih kembali pada yg lama....dia meminta agar dear menerimanya kembali dan diberikan peluang ke dua....saat ini dear serba salah... cinta dear dgn nya sekian lama...cinta sekolah hingga dewasa...kami di uji berpisah jua & bertemu lagi utk menyambung cinta...

comel...
kejamnya dear...ni lah jawapannya knp dear msh terus membisu & timbul tenggelam sebnrnya..dear keliru...cinta pd yg lama tp kasih pada comel ku.... apa pun yg comel sudah ketahui...dear rela di hukum...tp demi cinta dear pada comel tak kan hilang....disana menanti di sini menunggu....lagu sedih yg dear tak suka dgr...jgn pergi comel..tlg bg la dear peluang...jgn tinggalkan dear...
tp comel dh pergi....puas dear cari..puas dear call..comel tak jwp...merajuk benar kali ini comel...tp tu bkn salah comel....padan ng muka dear!!!

comel ku tersyg..
jgn ucap slmt tinggal...dear tak bersedia lagi....tp dear tak leh halang..salah dear...
tamak pada hakikinya...melepaskan kekasih ku yg setia....membuat comel ku terus menanti dan menanti....saat ini dear rasa sunyi dunia ini.... comel pergi tak kembali...maafkan dear comel..... maafkan dear.... kalau ini suratan kita dear terima... melepaskan comel yg pd hakikatnya dear tak redha....

cuma satu pinta ku comel....jgn ada benci antara kita...mgkn comel bkn utk dear... dear tak setia...moga2 ada insan yg lebih setia dr dear utk comel....tetap di hati ini terpahat namau comel....insan istimewa dan comel buat ku....maafkan dear...
pergilah comel...jgn dinanti pd insan yg kejam ini....pergilah bersama cinta kita...
jgn menitis air mata lagi utk dear.... comel tak bersalah....simpan la air mata mu itu comel.... ampunkan segala salah dear selama ini.... kalau pun bkn dia jodoh dear,... dear akan cari insan yg bernama comel hingga akhir hayat dear...tp kalau comel dh ketemu yg lagi setia....jgn di ingat dear yg kejam ini...pergilah comel.... pergi pada cinta yg berhak memilikinya... memiliki cinta suci mu...

akhir kata "aku masih syg pada mu".... comel ku sayang....






cinta tak harus memiliki
cinta juga tak harus menyakiti ,
kerana cinta itu lahirnya luhur dari hati ..
PMEmail Poster
Top
Sayang Selasih
Posted: Jun 1 2012, 12:40 PM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2337
Member No.: 201
Joined: 16-April 12
Teratakian Heroin Female



sayangku comel...Walaikummusalam

angin menyapa juga seolah2 tahu ada seseorg bersedih pasal diri dear... dear sihat saja comel... seperti biasa... ye dear masih sibuk berkeja syif lagi... kesibukkan dear membataskan perhatian dear buat comel....yg pasti comel dlm ingatan dear syg... tak pernah pudar....

comel ku....
maaf kan dear.... mohon lafaz dr dear buat pertama kalinya... membiarkan comel meniti hari2 sendirian tnp teman...tnp berita..tnp sebarang kata...dan paling kejam tanpa sebarang jawapan.....dear tahu ...dear membiarkan comel sendirian dan asyik kerap meminta comel setia & menunggu dear...dear akui comel seorg yg setia..penyabar dan masih menaruh harapan pada cinta kita.... byk sudah air mata comel mengalir buat dear...arghhhhhhhh!!! terasa kejamnya dear ini... mmg kejam...

ketahuilah comel .....
dear masih cintakan comel....masih mermerlukan comel dlm hidup dear.... comel la kwn dan juga kekasih setia buat dear.... comel tak pernah jemu menunggu dan terus menunggu dear.... dear akui...dear lalai dgn semua ini... ikut suka dear bila waktu nk hubungi comel...dear cari ... waktu hilang...dear suka menyepikan diri.... msg comel hari2 dear buat tak endah... kalau senang baru dear balas.... kejam kan dear ni comel....hilangkan diri tanpa khabar berita.... alasan dear sibuk berkerja....itu saja laa...

comel...
dear masih sayangkan comel...dear akui salah dear....jarang dtg bersua muka.... janji dear tak tepati...hari2 comel call dear....dear tak jawap.....dear tak sampai hati nk berterus terang dengan comel....takut comel berkecil hati....dear tak nk lukakan hati insan yg istimewa bg dear...insan yg setia menanti...tp dear yg kejam!!! dear tamak comel...bagaimana yer harus dear berterus terang pada comel.... maafkan dear comel....dear tak nk kehilangan comel....dear nk comel jd penyeri hidup dear...apalah guna nya melihat pelangi yg indah kalau kita tak tahu hargainya .... serupa dgn comel...arghhhhh comel..... maafkan dear............

comel.....
dalam menyemai cinta kita...dear akui ....comel serorg yg setia...menanti si teruna yg entah kemana....comel ibarat LAILA yg setia pada MAJNUN nya....tp dear bkn MAJNUN!!! dear tak setia sepertinya comel....inikah yg dear terima...ye!!! dear patut terima segalanya diatas perbuatan dear sendiri....saat cinta kita mekar.. dear di datangi dugaan melanda....datangnya kekasih lama menuntut rayuan janji utk kembali ke sisi....yg mana harus dear terima...ye dear akui sayangkan dia...cinta lama dear...tp kami terpisah dek kerana mengikut haluan rasa marah di hati... tak pernah minta kata putus secara rasmi...masing2 hilangkan diri sekian lamanya... hingga hadirnya comel pd hidup dear...melupakan semua kisah silam dear dgn nya... kini dia hadir..cinta yg pernah tertumpah buatnya kembali mekar....tp dear tak berjanji apa2 pdnya....sb dear.. ada comel di hati....tp dear kalah comel....dear akui msh syg padanya...cuma tak terlafaz di bibir ini buat nya....sb itu comel dear abaikan....menagih kasih kembali pada yg lama....dia meminta agar dear menerimanya kembali dan diberikan peluang ke dua....saat ini dear serba salah... cinta dear dgn nya sekian lama...cinta sekolah hingga dewasa...kami di uji berpisah jua & bertemu lagi utk menyambung cinta...

comel...
kejamnya dear...ni lah jawapannya knp dear msh terus membisu & timbul tenggelam sebnrnya..dear keliru...cinta pd yg lama tp kasih pada comel ku.... apa pun yg comel sudah ketahui...dear rela di hukum...tp demi cinta dear pada comel tak kan hilang....disana menanti di sini menunggu....lagu sedih yg dear tak suka dgr...jgn pergi comel..tlg bg la dear peluang...jgn tinggalkan dear...
tp comel dh pergi....puas dear cari..puas dear call..comel tak jwp...merajuk benar kali ini comel...tp tu bkn salah comel....padan ng muka dear!!!

comel ku tersyg..
jgn ucap slmt tinggal...dear tak bersedia lagi....tp dear tak leh halang..salah dear...
tamak pada hakikinya...melepaskan kekasih ku yg setia....membuat comel ku terus menanti dan menanti....saat ini dear rasa sunyi dunia ini.... comel pergi tak kembali...maafkan dear comel..... maafkan dear.... kalau ini suratan kita dear terima... melepaskan comel yg pd hakikatnya dear tak redha....

cuma satu pinta ku comel....jgn ada benci antara kita...mgkn comel bkn utk dear... dear tak setia...moga2 ada insan yg lebih setia dr dear utk comel....tetap di hati ini terpahat namau comel....insan istimewa dan comel buat ku....maafkan dear...
pergilah comel...jgn dinanti pd insan yg kejam ini....pergilah bersama cinta kita...
jgn menitis air mata lagi utk dear.... comel tak bersalah....simpan la air mata mu itu comel.... ampunkan segala salah dear selama ini.... kalau pun bkn dia jodoh dear,... dear akan cari insan yg bernama comel hingga akhir hayat dear...tp kalau comel dh ketemu yg lagi setia....jgn di ingat dear yg kejam ini...pergilah comel.... pergi pada cinta yg berhak memilikinya... memiliki cinta suci mu...

akhir kata "aku masih syg pada mu".... comel ku sayang....






cinta tak harus memiliki
cinta juga tak harus menyakiti ,
kerana cinta itu lahirnya luhur dari hati ..
PMEmail Poster
Top
babymanja
Posted: Jun 1 2012, 02:05 PM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2631
Member No.: 19
Joined: 12-October 09
Teratakian Heroin Female



Salam penuh keindahan untuk dirimu sayang..moga hari ini penuh dengan kemuliaan keberkatan dan kerahmatan untuk dirimu..seindah hangat mentari, seindah itulah kehidupanmu di penghulu segala hari..
Tersenyum diri ayang saat ini ketika mengorak langkah diwarkah ini..Ada balasan-balasan yang cukup indah bahasanya..yang cukup menawan bicaranya.. dan yang pasti ianya dilahirkan untuk kesayangan-kesayangan mereka..Hari ini, terdetik diri ini untuk melakari sebaris dua bicara ayang untuk sayang.. sekian lama, ayang tidak menulis bicara kasih untuk sayang disini..
Sayang sihat?ayang alhamdulillah, sihat..kesibukan ayang tidak pernah menghilangkan senyuman untuk sayang disini..sering ayang merindui detik ketika dirimu hadir disisiku kelmarin..dimana diriku yakin sayang ada disebelahku..
Pasti sayang terkejutkan dengan kejutan yang ayang berikan kali ini??Maafkan ayang kerana berahsia dengan sayang kali ini??Bukan ayang sengaja mahu menyembunyikan dari sayang..tapi ayang mahu memberikan kejutan yang terkesan dihati sayang selamanya..
sayang..
sudah lima hari berlalu..namun masih jelas dim memori akal ayang detik-detik bahagia itu..detik dimana mentari pun tersenyum..detik dimana sayang dan ayang merasai erti sebenar hari yang begitu bermakna itu..Hari ni, ayang tersenyum..ayang terkenang lirih kenangan itu..tika kita bertemu, sayang nampak begitu pemalu sekali..wajah kemerahan sayang, senyuman sayang, lirik pandangan sayang yang penuh keindahan membuatkan ayang makin suka bergurau dengan b.. Dan ahri ini, ayang rindukan b.. rindukan gelak ketawa b..bukan ke b tempat ayang selalu bisa berkata apa saja.. tempat ayang bermanja, tempat ayang bersandar untuk menceritakan segala hal yang telah ayang jalani.. dan sayang rela mendengarnya.. ayang kagum melihat sayang rela mendengar leteran ayang, keluhan ayang dan semuanya yang berkaitan dengan diri ayang..terima kasih ya b.. ayang hargainya dengan spenuh hati ayang..
sayang..
hari ini tentu sayang seperti biasa, sibuk dengan amanah yang diberikan.. kebiasaan hari yang membuat sayang tidak tetap duduk di kerusi sayang.. sabar ya b..ayang tahu keadaan kerja b membuatkan sayang ke sana ke mari dengan tanggung jawab sebagai ketua dan pekerja.. namun ayang sentiasa mendoakan yang terbaik untuk sayang..bukankah sayang sering menjadi contoh yang terbaik untuk semua..ayang percaya abang dapat melakukan dengan penuh kejayaan kali ini.. namun, ayang ingin berpesan, jangan terlalu bekerja kuat dan keras, hingga sayang keletihan..pupuk mata b sekarang amat ketara sayang tidak cukup tidur..desah nafas b cukup menyatakan b tidak cukup rehat sepenuhnya..pleaseeee sayang, biarpun kerja sayang terlalu banyak tika ini, ayang harap sayang rehat secukupnya..jangan biarkan diri sayang terus keletihan dan kepenatan hingga kesihatan sayang terganggu.. ayang disini, mendoakan yang terbaik untuk sayang ya..
sayang..
jujur ayang katakan hati ini gundah dalam menanti dirimu..tapi ayang sedari saat ini adalah bukan waktu yang bisa kita bertemu..namun perjalanan dan kesibukan kita perlu diutamakan terlebih dahulu..sungguh ayang merinduimu, sebab rasa itu selalu menguji relung jiwa ayang..adakalanya begitu resah ayang menantimu,merinduimu..gelisah pula kadangkala apabila memikirkan dirimu yang terlalu kesibukan tika ini..adakalanya, ayang terfikir, sudah makankah dirimu?sayang cukup rehatkah?solat cukup lima waktukah??atau sayang tertekankah saat ini??semuanya ada bermain difikiran ini..
sayang..
demam makin susut..namun rindu dihati ayang tetap tidak susut..ingin rasanya bertemu dengan sayang hujung minggu ini..hati ini tidak sabar menanti pertemuan kerana dengannya akan menyegarkan dan memuaskan dahaga kehidupan ayang..namun ayang kan sabar dalam waktu penantian ini..ayang kan selalu bersabar..
sayang...
tenangkanlah hatimu bersama ketenangan yang sayang perjuangkan..moga segala ketenangan dan kedamaian menjadi milik b selamanya.. ayang sentiasa mendoakan ksejahteraan sayang disini..kesabaranmu ku yakini akan menghasilkan buah-buah kejayaan..doaku kan sentiasa bersamamu..
sayang..
ayang terus berharap b sudi mendampingiku..menemaniku meniti jalan yang sulit didepan sana serta selalu mengingatkan bila langkah ayang mulai salah arah...memberikan motivasi ketika semangat ayang mengendur dan tetap sayang padaku dengan sikap yang dirimu senangi..
sayang..
seandainya diri ayang ada disampingmu, janganlah dirimu hairan ku kan menjagamu dan menunjukkan kasih sayangku..kasihku kan sentiasa menyelimuti hari-harimu..ingatlah sayang, diriku selalu merinduikanmu.. ayang selalu ada dihatimu sayang..untuk itu, jangan pernah b rasai sendirian dan sepi..sebab meski ayang tidak bisa menemanimu selalu, namun jiwaku sentiasa milikmu..
Sayangku tersayang..
rasa rindu, cinta dan kucupan kasih sayang serta doaku kepada Tuhan selalu tercurahkan untukmu sebagai pengantar akhir dari suratku ini..semoga kerinduan ini terjawab dan Allah merestui kita dalam masaNYa yang sempurna...

Salam hormat dan cinta dari seorang yang selalu mengagumi dan menunggumu serta merinduikanmu..


user posted image



user posted imagekekasihku..kaulah segalanya untukku..tanpamu, diriku hampa diduniaku..user posted image
PMEmail Poster
Top
Pelangi Jingga
Posted: Jun 4 2012, 02:13 PM
Quote Post


Teratakian Forever
******

Group: Teratakian
Posts: 3478
Member No.: 8
Joined: 16-September 09
Teratakian Heroin Female




sayang,

betapa cepatnya masa berlalu..B rindu dekat sayang..B nak cepat2 habiskan kerja B..B nak jumpa sayang..B nak langgar janji B yang kurangkan jumpa..B dah tak kisah semuanya..B rindu sangat-sangat sangat dekat sayang..apa saja yang B buat sekarang ni semua tak menjadi..semuanya silap belaka..sebab B rindukan sayang sangat sangat...

sayang,

dari suara sayang B tau sayang tak sihat..B tau sayang sorokkan masalah sayang dekat B..jangan macam tu yer sayang.. B sentiasa ada untuk sayang..walaupun kita jarang jumpe..B sentiasa setia selamanya untuk sayang..jangan tanya kenapa B sayangkan sayang..B takde jawapannya sayang..dan B rasa tak perlu alasan jika kita mencintai seseorang..

sayang,

sungguh! B rindukan sayang sekarang ni..tunggu B yer sayang.. B jumpa sayang sekejap lagi.. B nak wat suprise utk sayang..B bawak bunga lili putih untuk sayang..lili..bunga kita sayang..tanda sucinya cinta kita..dan sucinya sayang di hati B..aduhaiii..B tak tahu macam mana nak ungkapkan lagi ..B..sayangkan sayang sangat sangat..jaga diri ya sayang..jaga diri sayang utk B.....luv u sayang..much..much n soooo much!



-------------******------------
Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You always in my heart
-------------******------------
PM
Top
babymanja
Posted: Jun 5 2012, 07:18 PM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2631
Member No.: 19
Joined: 12-October 09
Teratakian Heroin Female



B..
sayang tahu B rindukan sayang sangat..Sabar ya B..Sayang nak B buat kerja dengan tenang..Pleaseee, sayang tak sanggup B runsing dan tidak setenang ini..B, kan sayang dah beritahu, hujung minggu ini sayang akan datang pada B..tak mahulah macam ni B manja..sayang amat menyayangi B..sayang mahu B buat kerja dengan tekun..jangan buat silap selalu..Kan B dah janji dengan sayang mahu jadi yang terbaik..B kan selalu cakap sayang ada dihati, di sisi B..Janganla macam ni manja..Sayang tak sanggup!

B manja,
sayang bukan nak rahsiakan sayang tak sihat..bukan sengaja sayang mahu merahsiakan masalah sayang pada B..sayang mahu B tenang dengan sayang selalu..saat ini pun, sayang memang ada masalah, namun sayang mampu atasinya..B jangan bimbang ya!Sayang tahu B selalu ada untuk sayang..dan sayang amat menghargainya B..kesetiaan B tak ada tandingannya..Kasih sayang B sudah cukup menguatkan sayang..dan B perlu tahu, selama ini B adalah punca kekuatan sayang..B tak perlu beri jawapan untuk cinta B, kerana sayang pun tak ada jawapan mengapa sayang amat menyayangi B..

B manja,
sayang genggam jemari B..sayang kucup jemari B..sabar ya manja..Sayang kan datang pada B untuk B demi B..sayang tak nak B datang dalam keadaan terburu-buru..sayang suka B datang pada ayang dalam wajah yang tenang, yang indah, yang damai..B kan kesayangan sayang..apa saja yang B bawa untuk sayang, sayang amat menghargainya..BUnga Lili yang menjadi tanda cinta kita sering sayang letak di meja sayang..Memandang bunga lili, sayang jadi bahagia..tersenyum dan rindu kepada B..B tahu tak, sayang lebih merindui B???B tahu tak sayang tak sabar nak menemui B???sayang terlalu rindu pada B tapi sayang tak nak menekan hati B dengan kerinduan sayang.. B amat bermakna untuk sayang..

B manja..
ungkapkan saja kerinduan B pada sayang..Sayang sentiasa mendengarnya untuk B..luahan rindu B tak pernah sayang tolak..B kan kesayangan sayang.. B istimewa untuk sayang..B, demi cinta sayang, demi cinta B, jangan sedih ya.. sayang mahu B sabar dan tabah selalu..Jika kerinduan B tak tertanggung, beritahu sayang agar sayang lebih memahami hati B..sayang tak nak B rasa sedih dengan kerinduan ini.. kerana B adalah sandaran hati sayang..

Sayang sangat dengan B..sayang mahu B jaga diri dan kesihatan ya.. Jangan nakal-nakal..yang penting B tahu isi hati sayang selama ini.. B adalah kelebihan dan kekurangan sayang..tanpa B, sayang tak bermakna di sini.. Love you sayang..love you so much!!!!muah kat dahi B sebagai tanda sayang amat menghormati dan mencintai B..



user posted imagekekasihku..kaulah segalanya untukku..tanpamu, diriku hampa diduniaku..user posted image
PMEmail Poster
Top
Pelangi Jingga
Posted: Jun 8 2012, 04:59 PM
Quote Post


Teratakian Forever
******

Group: Teratakian
Posts: 3478
Member No.: 8
Joined: 16-September 09
Teratakian Heroin Female




B..maafkan sayang B..sayang meragui kasih B selama ini..sayang tak percaya keikhlasan B ..sayang take for granted for all that u have done to me..maafkan sayang B..sayang takut B tinggalkan sayang sebagaimana sayang pernah di tinggalkan dulu..sayang tak mahu merasai kesakitan yang pernah sayang rasa dulu..sakit sangat B..sakit hingga sayang rasa sayang tak perlukan cinta lagi di hati

tapi,

kehadiran B merubah segalanya..huluran kasih yang B sampaikan untuk sayang sangat tulus ikhlas tanpa balasan..sayang belajar bangkit dari kesedihan semalam..perlahan-lahan sayang lupakan kisah silam..B berbeza dengan mereka..B cukup sabar melayan kerenah sayang..B cukup hormat pendirian sayang..dan kerana itu..sayang berani terima B..dan sayang berharap..B jangan lupakan sayang..jangan tinggalkan sayang..bolehkan B?

B,

sayang berdoa ..mudah2an kisah kita akan ada penghujungnya..tak kisahlah bagaimana..sama ada bahagia atau tak..sayang terima dengan redha..namun yang pasti..sayang cukup pasti dengan hati ini..sayang..sayangkan B..hingga penghujung akhir nafas sayang...



-------------******------------
Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You always in my heart
-------------******------------
PM
Top
babymanja
Posted: Jun 8 2012, 09:14 PM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2631
Member No.: 19
Joined: 12-October 09
Teratakian Heroin Female



PELANGI .. BABY BALAS SURAT PELANGI YA.. JANGAN MARAH TAU!! tcs_flower.gif

Sayang
B dah lama maafkan sayang..B faham mengapa sayang masih meragui kasih sayang B..percayalah sayang, B ikhlas mencintai sayang.. Lupakan saja ya sayang.. B dah lama maafkan sayang..Jujur B katakan, B sendiri tak sanggup melepaskan sayang..Jadi bagaimana B boleh meninggalkan sayang.. B faham kekecewaan sayang..Jangan fikir bukan-bukan ya sayang.. B takkan melukai hati sayang seperti lelaki itu..Cuma B harap sayang jangan sesekali membandingkan dengan cinta lepas sayang.
Sayang
B tahu sayang amat mencintai B..hadir B dalam hidup sayang banyak mengubah kehidupan sayang..B akan menyirami hidup sayang dengan cinta B.. Bagi B, sayang permata yang istimewa..Tak mungkin B mengecewakan sayang atau melukai sayang tanpa alasan..Siapapun diri sayang, B menerimanya dengan hati yang redha..segala yang dimiliki sayang..segala kelakuan sayang..ataupun pendirian sayang B amat hargainya.. Jangan bimbang ya sayang.. B takkan tinggalkan sayang selagi kita ditakdirkan bersama..
Sayang
seperti sayang juga, B sering memohon agar kisah cinta kita akan ada penghujungnya..Sabar ya sayang..B cintakan sayang..Hingga akhir usia B, sayang tetap menjadi keutamaan B..



user posted imagekekasihku..kaulah segalanya untukku..tanpamu, diriku hampa diduniaku..user posted image
PMEmail Poster
Top
babymanja
Posted: Jun 9 2012, 07:16 PM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2631
Member No.: 19
Joined: 12-October 09
Teratakian Heroin Female



assalamualaikum sayang.. tcs_rose.gif
ayang harap sayang sihat sejahtera..hari ini sayang cutikan??sayang tentu sedang berehat secukupnya disamping keluarga..
ayang disini alhamdulillah..makin berseri-seri dengan wajah kerinduan yang sayang tinggalkan untuk ayang disini..bukankah kelmarin sayang datang dalam mimpi ayang sambil menghadiahkan ayang jambangan mawar pink kesukaan ayang..hehehe..
sayang..
terbit rasa rindu ayang untuk sayang tika ini..terlalu resah jiwa ini bila ayang menjadi terlalu rindu pada sayang..adakalanya ayang jadi tidak keruan, kadangkalanya ayang jadi keresahan..difikiran ayang, didalam diri ayang, didalam hati ayang semuanya tentang b..ayang jadi gelisah sayang dan adakalanya ayang jadi obses dengan sayang..sayang tentu terkejut, bila ayang kadang-kadang jadi terlalu nakal dengan b..sejak dahulu, b selalu beritahu ayang, ada sesuatu yang masih tidak berubah pada ayang..sayang selalu cakap, ayang nakal sangatttt jak dulu kerana suka usik dan kacau b ketika kerja..maafkan ayang ya sayang..ayang tahu itu satu sikap ayang yang masih ayang cuba kawal..berikan ayang waktu ya sayang..
sayang..
himpunan rindu ayang tika ini terlalu menggebu..saat ayang terlalu rindu pada sayang, ayang titipkan semua rasa ayang pada sayang..ayang mahu sayang rasai apaa yang sedang dirasai ayang..sungguh ayang adakalanya tidak mampu bernafas b bila ayang terasa mahu dekat dan mendakap sayang..
sayang..
genggam jemari ayang b saat ini..ayang ingin rasai kehangatan jemari sayang yang ayang terima disaat ayang memerlukan kekuatan..ayang ingin mengucup ke sepuluh-sepuluh jemari sayang agar ayang dapat meluahkan segala perasaan ayang pada sayang..
sayang..
jujur ayang katakan ayang amat merindui abang tika ini..sayang rindukan ayang tak??ayang teramat rindu b..ayang selalu menyebut sayang agar ayang mahu sayang segera datang dan hadir untuk ayang disini..ayang perlukan sayang saat ini..gemuruh rindu yang menerpa bagaikan guruh di dada langit kala ini..dekat sini ada guruh sayang!!ingat tak perjalanan kita sepanjang malam itu yang ditemani guruh dan kilat..ayang tersenyum sayang..indahnya detik itu..jika diberi kesempatan, ayang ingin rasainya semula dalam kepekatan malam ini..
sayang..
ayang amat mencintai abang..kini, ayang tahu sayang terlalu sibuk dengan tugasan sayang..abang, jangan nakal-nakal ya..tenang-tenang selalu dan jangan pula sayang fikir ayang tidak hubungi sayang kerana ayang merajuk atau pun ayang tidak mahu menjaga sayang..namun ayang mahu menjadi yang terbaik untuk b dan mendengar kata b.. walaupun jauh disudut hati ayang, setiap 3 jam ayang ingin mengingatkan sayang tentang makan, solat, rehat sayang dan segalanya..
alahaiiiii, burung masih berkicauan b petang ni..mesti bersiul girang untuk kembali ke destinasi mereka..begitu juga ayang yang merindui sayang.. ayang siulkan lagu rindu ayang disini hanya untuk merasai kedamaian rindu yang ayang rasa..sayang terlalu bermakna untuk ayang..sayang anugerah yang ayang miliki..jangan tinggalkan ayang ya..jangan lagi berjauhan dengan ayang.. ayang tak mampu b walaupun ayang tak cakap dengan sayang.. ayang mengerti keadaan sayang..saat ini ayang teringin sandar didada sayang.. untuk rasai damai bila bersama sayang..

ikhlas yang merinduimu,


user posted image



user posted imagekekasihku..kaulah segalanya untukku..tanpamu, diriku hampa diduniaku..user posted image
PMEmail Poster
Top
babymanja
Posted: Jun 12 2012, 10:58 PM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2631
Member No.: 19
Joined: 12-October 09
Teratakian Heroin Female



Assalamualaikum sayang..
Selamat malam sayang..Moga malam ini dirimu tenang dan damai bersama keluarga tersayang??Sayang sihat??Ayang sihat disini..Mudah-mudahan sayang sedang didakap kelembutan kasih sayang.
Sayang..
Hari ini rimbunan rindu ayang amat bergetaran untuk sayang..Ayang tersenyum semenjak pagi tadi..Sayang rindukan ayang hari ini??Adakah sayang ada memikirkan ayang ketika terjaga dari lena sayang pagi tadi??? Hehehe. Ayang pula terusik ingatan pada sayang di awalan pagi tadi.. Sungguh ayang benar-benar kerinduan..Terasa sayang ada disisi ayang sedang memerhatikan ayang sambil memilihkan ayang pakaian untuk dipakai hari ini.. Sayang pilih jubah jingga dwi waran kesukaan sayang..Cantik tak ayang??? Hehehee..Hanya untuk sayang kecantikan ayang dan ayang kan menjaga batasan kecantikan ini agar ayang mahu lebih kelihatan cantik bila nanti menemui sayang..
Sayang..
ayang rindu malam ni..Sayang nakal ey!Buat ayang mencari sayang.. B nakai ey!Buat ayang ingin menginginkan sayang..mendampingi dan bersama sayang saat ini..Limau yang ayang makan pun terasa sungguh manis..Mungkin rindu ayang pada sayang lebih manis tika ini..Pemilik hati ayang, Pujaan Hati ayang, dirimu selalu menjadi igauan ayang..Kerinduan yang ayang sering luahkan ini hanya untuk sayang..
Sayang..
ingin ayang katakan sayang selalu ayang nanti di penantian ayang.. Tiap hari ayang menanti kehadiran sayang..Bila agaknya ayang dapat bertemu sayang?? Sungguh ayang jadi terlalu rindu pada sayang..Ayang sering menyebut nama sayang agar sayang segera pulang pada ayang..Bahkan distiap solat ayang, ayang menyebut nama sayang..
Kuatnya angin malam ni B..ayang rasa seperti ingin mendakap sayang walau hanya dalam khayalan..Ayang ingin memejamkan mata ayang sambil merasai sang bayu yang bertiup..dan padanya, ayang titipkan rasa rindu ayang pada b.. Sayang rasa tak??Rasa tak belaian dan sapaan lembut sang angin di tubuh sayang??Itulah ayang b..Sapaan rindu untuk sayang..
Sayang..
sayang dengar tak ayang sedang memanggil nama sayang??Sayang, dengar tak ayang sedang menyebut nama sayang???Rindunya ayang pada abang.. Dan ayang tahu sayang merasakan debaran yang serupa dengan ayang..Teringin ayang menyanyikan suatu lagu untuk sayang.. Nak dengar tak??

Selama aku mencari
Selama aku menanti
Bayang-bayangmu dibatas senja
Matahari membakar rinduku
Ku melayang terbang tinggi

'tuk slalu mega-mega
menembus dinding waktu
Ku terbaring dan pejamkan mata
Dalam hati kupangil namamu
Semoga saja kau dengar dan merasakan


Hehehehe..ayang lupa lirik la sayang..maafkan ayang ya.. ayang ingat part itu saja..mmmm..sayang, ayang rindu..rindu padamu..teramat rindu padamu sayang..datang ya pada ayang secepat mungkin..

Ayang



user posted imagekekasihku..kaulah segalanya untukku..tanpamu, diriku hampa diduniaku..user posted image
PMEmail Poster
Top
babymanja
Posted: Jun 15 2012, 09:34 AM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2631
Member No.: 19
Joined: 12-October 09
Teratakian Heroin Female



tcs_rose.gif tcs_rose.gif untukmu sayang tcs_rose.gif tcs_rose.gif

salam penuh kerinduan untuk dirimu..moga dirimu dalam perlindungan ILLAHI senantiasa..apa khabar sayang??ayang harap sayang sihat ya..moga disaat ini sayang tenang dan damai..ayang sihat b..cuma pagi ini ayang terasa damai dengan keindahan..entah kenapa, ayang jadi bersemangat bila melihat mentari jingga yang besar bewarna oren disepanjang perjalanan.. b ada nampak tak pagi tadi???hehehee..sempat lagi ayang bisik, moga hari ini b pun seindah mentari jingga ini..
melihat mentari ini, ayang teringat pada sayang..yalah, kita dah lama tak bertemu kan??rasanya dah hampir sebulan!itulah, sayang sibuk, ayang sibuk.. masing-masing sibuk tapi ayang tak pernah melupakan sayang..dalam ingatan ini, penuh dengan dirimu sayang.. bagaimana ayang hendak lupakan insan yang menyinari ayang??hehehehe..nak hapuskan ejaan nama b pun seketika ayang tidak mampu juga..
gelakkan ayang ya sebab salah sebut nama sayang..itulah, suruh ayang panggil nama b tika ayang sedang mamai..tak pasal-pasal ayang lak yang mamai tersalah panggil..nasib baiklah tak sebut nama orang lain..kalau tidak, mahu ayang di cubit sayang..hehehee..
sayang..ayang rindu tau dengan b..semalam b tidur awal ey..ayang jadi rindu.. ayang biasa terkejut di waktu yang selalu b panggil ayang..hehehe.. sayang buat ayang cam nak panggil2 sayang jer..tapi siann sayang nanti, b tentu kepenatan..tak mahulah ganggu sayang di waktu begitu..
sayang tahu, cuba sayang tengok mata ayang??cuba sayang pandang sedalam-dalamnya???heehhee..apa yang b nampak??ada nampak tak rindu ayang??cuba abang sentuh jemari ayang???cuba b rasai kehangatan jemari ayang..hangatkan??itulah perasaan rindu ayang pada sayang saat ini.. hehehe.. nakalnya ayang pagi ini..tapi bila ayang lihat mentari jingga pagi ini, ayang jadi terlalu rindu pada sayang..
cepat2 ya sayang datang pada ayang..tak sabar rasanya nak bertemu.. yalah, nanti ayang terusik rindu..mahu ayang lak yang berlari pada b dengan leteran panjang nanti..hehehee..nak ke??
kay ya sayang..ayang henti dulu disiini..ada waktu, kita bertemu lagi.. miss u alot b.. misssssss you so much



user posted imagekekasihku..kaulah segalanya untukku..tanpamu, diriku hampa diduniaku..user posted image
PMEmail Poster
Top
babymanja
Posted: Jun 16 2012, 02:23 PM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2631
Member No.: 19
Joined: 12-October 09
Teratakian Heroin Female



Ayang mulakan salam sejahtera sebagai pembuka pemula bicara buat tatapan abang yang kini berada jauh dimata..tinta yang ayang layangkan ini sebagai pengganti diri untuk merisik khabar sayang disana..

B sihat??ayang harap sayang sihat..tak keruan jadinya bila dilambung ombak rindu..adakalanya ayang megintai dari tirai kamar hati ayang untuk menyatakan kerinduan ayang untuk sayang..andai dapat ayang undurkan waktu, tak sanggup lagi ayang berjauhan dengan b..
rindu tau pada sayang..tapi rindu ayang takkan dapat menandingi rindu sayang..ayang rindukan sayang..rindu serindu rindunya..

Dengarkanlah wahai kasih,
lamunan terhenti membuatkan saya semakin terkenang.. engkau yang satu yang mengisi taman hati..sayang, ayang pinjam sebuah kata-kata teman.. namun ayang rasa ianya amat sesuai untuk menyatakan kerinduan ayang pada sayang..

CINTAMU MEKAR DIHATI ayat pertama terlintas di pikiran ini..ingin ku nyatakan bahawa SERIBU TAHUN TAKKAN MUNGKIN wajah mu hilang DARI SINAR MATA ku.. JERITAN HATI ini sentiasa berkata kau lah NAFAS KEKASIH ku.. lagi MASIH AKU TERASA WANGIAN CINTAMU ini.. BIAR PUTIH TULANG, cinta ku tetap HANYA UNTUKMU.. ini terbukti bile TAMAN LARANGAN saksi cinta kite.. Selagi DUNIA BELUM BERAKHIR, DEMI CINTA INI aku sanggup berkorban ape saja untuk memiliki cintamu.. walaupun JAUH DIMATA tapi di hati dekat sekali.. ini lah HAKIKAT SEBUAH CINTA...




user posted imagekekasihku..kaulah segalanya untukku..tanpamu, diriku hampa diduniaku..user posted image
PMEmail Poster
Top
babymanja
Posted: Jun 17 2012, 10:10 PM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2631
Member No.: 19
Joined: 12-October 09
Teratakian Heroin Female



tcs_rose.gif tcs_rose.gif tcs_rose.gif untukmu

sayang..
ayang tak tahu bagaimana untuk ayang mulai kata-kata rindu malam ini.. ayang cuba melakari rasa ayang ditinta merah jambu ini untuk mengurangi rasa rindu yang membara..ayang ingin menyampaikan segala kerinduan ini pada sayang..
sejujurnya ayang amat merindui sayang..entah kenapa malam ini, ayang menjadi rindu kepada sayang..keinginan untuk bertemu dan berdua denganmu terasa sekali malam ini..ingin ayang menemui sayang tapi bulan ini ayang jadi terlalu sibuk dengan aktiviti kekeluargaan sepanjang bulan ini hinggakan ayang tiada masa untuk diri ayang sendiri..sehinggakan setiap hari ayang menghitung hari agar cepat masa berlalu..kerana ayang tidak dapat mengatasi segala resah rindu ayang lagi untuk bertemu sayang..
sayang..
getaran rindu hari ini terlalu dalam untuk sayang..fikiran melayang jauh memikirkan dirimu saat ini..terasa ingin bertemu denganmu walaupun seketika cuma..entah kenapa malam ini, hati ayang terusik rindu yang mendalam sehingga gugur air mata rindu dipipi ini..
sayang..ayang rindu..rindu teramat rindu padamu..



user posted imagekekasihku..kaulah segalanya untukku..tanpamu, diriku hampa diduniaku..user posted image
PMEmail Poster
Top
Pelangi Jingga
Posted: Jun 18 2012, 02:39 PM
Quote Post


Teratakian Forever
******

Group: Teratakian
Posts: 3478
Member No.: 8
Joined: 16-September 09
Teratakian Heroin Female





Hari ini..sayang rindukan B..apa khabar B agaknya.. B semakin sepi tanpa berita..maafkan sayang..kerana sekali lagi tak memahami rutin B..rutin yang sayang rasa..sangat-sangat complicated..B terus dalam dunia B..dan sayang terpinggir jauh..sayang tak mampu nak melangkah kehadapan ataupun berlari meninggalkan..sayang terkedu di situ..melawan waktu..

B,

semalam sayang dengar lagu..there is one song remind me of you..sangat sesuai dengan B..actually ada dua lagu..tapi sayang nyanyikan satu je dulu..sayang tahu..B takkan baca..dan B tak mahu baca..so..kali ni..sayang bisikkan saja lagu tu pada sang bayu..mudah-mudahan bayu bisa membawa nada-nada hiba sayang untuk B..yang mana..sayang rasa di pinggirkan..atau mungkin..sayang telah pun di singkirkan..dari hidup B...

*************************
Pernahkah kau bicara
Tapi tak di dengar
Tak di anggap
Sama sekali..

Pernahkan kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak di beri
Kesempatan

Reff :
Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta buta
Kebutuhan mu

*********************

maafkan sayang B..sayang dah tak berdaya..melawan waktu..merebut hati B..yang sayang rasa..semakin hari..semakin pupus di mata sayang...

maafkan sayang B..maafkan sayang...



-------------******------------
Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You always in my heart
-------------******------------
PM
Top
babymanja
Posted: Jun 25 2012, 08:27 PM
Quote Post


Teratakian Sejati
******

Group: Teratakian
Posts: 2631
Member No.: 19
Joined: 12-October 09
Teratakian Heroin Female



Care is the sweetest power of love. When someone says take care, it really means that u 'll stay in thier heart till last beat. so take careuser posted image

assalamualaikum sayang tcs_rose.gif tcs_rose.gif tcs_rose.gif
moga diri sayang berada dalam limpahan kesejahteraan, ketenangan dan kedamaian..doa ayang sentiasa mengiringi sayang biarpun jasad ayang jauh terpisah dari sayang..
sayang..
tak terluah hati ini dan ucapan kata ketika melihat kepedihan dan kesakitan sayang..sungguh hati ayang berasa sayu dan kesedihan melihat wajah sayang yang penuh kesakitan..ayang cuba menyembunyikan kesedihan hati ini kerana ayang tak mahu sayang melihat air mata ayang..ini kerana sayang tak suka ayang menitiskan air mata kerana ia cukup bermakna untuk abang tapi sungguh hati ayang cukup gelisah dan takut melihatnya..setiap kesakitan abang dapat ayang rasakan walaupun gementar hati ayang tidak dapat ayang tunjukkan pada sayang tika itu..
sayang..waktu yang singkat bersama sayang begitu bermakna untuk ayang..syukur kerana ayang dapat menemani sayang dan menjaga sayang walaupun sedetik cuma..namun ia sudah cukup memberi makna pada diri ayang.. ayang amat menyayangi abang..tiap kali sayang kesakitan, ayang selalu ingin berada disisi sayang..ayang ingin menjaga sayang kerana ayang mahu b rasai ketenangan dan kedamaian bersama ayang..
sayangku..
tiada apa yang ayang inginkan, selain kesejahteraan kesihatan b..ayang doakan b sejahtera sihat semula dan diberi kekuatan untuk melawan kesakitan ini..ayang tak sanggup b..ayang dapat merasai kesakitan b tiap kali b mengerutkan wajah b, mengeluh dan menangis kerana menahan kesakitan ini.. hanya doa ayang dapat ayang titipkan untuk b..
sayang..
jaga diri dan kesihatan b baik-baik ya..ayang sentiasa ada untuk abang.. ayang kan selalu bersama abang disaat suka dan duka..insya allah..



user posted imagekekasihku..kaulah segalanya untukku..tanpamu, diriku hampa diduniaku..user posted image
PMEmail Poster
Top
Pelangi Jingga
Posted: Jun 27 2012, 06:07 PM
Quote Post


Teratakian Forever
******

Group: Teratakian
Posts: 3478
Member No.: 8
Joined: 16-September 09
Teratakian Heroin Female



sayang,

no words can ever describe..how much..I miss u rite now..terlalu banyak yang mahu B ucapkan..tapi terlalu banyak juga tersekat di kerongkong..B sayangkan sayang..tak tahu bagaimana lagi nak tunjukkan dekat sayang..habis sudah idea untuk terangkan dekat sayang..perlukah B pergi dulu baru sayang mengerti dan memahami..?

sayang,

maafkan B..sebab B selalu sebut nama sayang..dalam lena,dalam jaga,dalam doa dan semua perbuatan B..jangan tanya kenapa..B takde jawapannya..yang pasti..semakin hari..semakin besar rasa kasih B dekat sayang..dan seperti selalu..sayang tak pernah mengerti...



-------------******------------
Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You always in my heart
-------------******------------
PM
Top

Pilihan Topik Pages: (7) 1 [2] 3 4 ... Last » Reply to this topicStart new topic

 


Google
 
Web tcs.clicdev.com


[ Script Execution time: 0.0464 ]   [ 14 queries used ]   [ GZIP Enabled ]

Web Statistics